رویــش در مــــــــرداب

غریبی نکنید! بفرمایید تو. یه چایی بیسکوییت مهمون من...

رویــش در مــــــــرداب

غریبی نکنید! بفرمایید تو. یه چایی بیسکوییت مهمون من...

یک روز با آرامش

 

نمیدانم تجربه کرده اید یا نه، وقتی را که چیزهای خیلی ساده، آرامشی که خیلی وقت است منتظر آن هستید را، حتی برای چند ساعت، به تو هدیه می دهند. 

 

درب خانه ای که اصلا تا چند دقیقه پیش نمیدانستی کدام کوچه و محله است را بزنی، نه ببخشید در زدن نداریم، فقط با چند جمله پشت تلفن خبر کنی که احتمالا حالا پشت در خانه تان هستم. 

 

خیلی ساده، خیلی آرام، به استقبالت بیایند. 

 

خیلی آرام، بدون استرسهای معمول که معمولاً بار اول رفتن به هرجا به آدم دست می دهد. 

 

به خانه ای بروی که تا به حال نرفته ای، رنگ و روی در و دیوارش برایت آشنا نباشد، اما حس غریبگی نداشته باشی. 

 

آنقدر این خانه غریب، برایت آشنا باشد که وقتی پس از ساعتی از خوابی بی مقدمه، بیدار میشوی از اینکه می بینی در خانه خودت نیستی تعجب کنی. اصلا وقتی پلاک هات داشت باز میشد خودت را آماده کرده بودی مادرت را صدا کنی. آنقدر آرام خوابیده ای که باورت نمی شود این خانه، خانه ی خودتان نیست و مادرت کنارت نخوابیده! 

چشم باز کنی و ببینی یک فرشته آرام، کنارت خوابیده.  

 

خیلی می چسبد. نمی دانم تجربه کرده اید یا نه.  

حس اینکه وقتی از خانه ای که برای اولین بار دیده بودی، خارج شوی و احساس کنی اصلاً جای جدیدی نبوده! احساس کنی اینجا زیادتر از این گرم بود که جای جدیدی به نظر برسد.  

 و بعد آرامشی که ذر این چند ساعت گرفته ای، روزت را بسازد!  

 

امروز خیلی چسبید! اگر تا به حال تجربه نکرده اید امیدوارم روزی این حس خوشایند مهمانتان شود. 

دست صاحبخانه درد نکند. خانه آرامشان پابرجا باشد.

نظرات 10 + ارسال نظر
ترمه یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ http://shop.hamisheonline.com

سلام
وبلاگت رو دیدم و فکر کنم نیاز داری بازدید کننده وبلاگت زیاد شن

پس یک پیشنهاد خوب برات دارم
اگر وب سایت من را لینک کنی shop.hamisheonline.com

من هم شما رو در 2 وبلاگ پر بازدیدم لینک می کنم که باعث افزایش بازدیدت میشه
آدرس وبلاگهام niniweb.blogfa.com و hamedarham.blogfa.com

اگر مایل بودی وب سایتم رو با نام "دانلود سوالات ارشد و دکتری" لینک کن و خبر بده

دوستدار شما ترمه
همیشه آنلاین

خرید وبمانی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

آشنای غریب یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ http://gereh86.blogfa.com

خانه دوست کجاست؟
در فلق بود که پرسید سوار
آسمان مکثی کرد
رهگذر شاخه نوری که به لب داشت
به تاریکی شبها بخشید و به انگشت
نشان داد سپیداری و گفت
نرسیده به درخت
کوچه باغی است که از خواب خدا
سبزتر است
و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است
میروی تا ته آن کوچه
که از پشت بلوغ سر به در می آرد
پس به سمت گل تنهایی می پیچی
دو قدم مانده به گل
پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی
و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد
کودکی می بینی
رفته از کاج بلندی بالا
جوجه بر می دارد از لانه نور
و از او می پرسی
خانه دوست کجاست؟

سلام عزیز
ستاره سهیل شدی گلم!
کجایی؟

سلام عزیزم
من ستاره سهیلم یا شما؟
به قول خودت عجب...
دلم تنگت شده حسابی

آشنای غریب سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ http://gereh86.blogfa.com

همیشه یادتان باشد به نحوی یا طریقی شما فرشته کسی هستید حتی اگر آن را ندانید. او دوستتان دارد و به شما فکر می کند حتی اگر هر روز نشنوید. ایمان داشته باشید که اطرافتان مملو از عشق است حتی اگر آن را حس نکنید. شما تنها نیستید ...!!!

دل به دل راه داره فرشته جونم

مائده سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

آره...
آرامشت برقرار

serendepiti شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

پُستاتو ترشی بنداز کپک نزنه

بله؟ به این حرف می گن نمک خوردن و نمک دون شکستنا

دوستم دوستای قدیم
بشکنه دستی که نمک نداره

serendepiti سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

اعتراف:
ادامه ی مطلب رو الان تازه خوندم! ندیده بودمش! از بس همش دیر بهروز میشی دیگه!
بخشش لطفا!
بگو خب!

قصه های من و فنچ پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ق.ظ

خوش به حال اون صاحب خونه

هدی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام خوبی جالب بود، ببین آدرس این خونه رو بده من هم برم.....

[ بدون نام ] یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ

به هدی: قدمت رو چشام
به تو: یه "بوی ماه مهر نوشت"بنویس دیگه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد