رویــش در مــــــــرداب

غریبی نکنید! بفرمایید تو. یه چایی بیسکوییت مهمون من...

رویــش در مــــــــرداب

غریبی نکنید! بفرمایید تو. یه چایی بیسکوییت مهمون من...

طبق مشاهدات من (1)

 

طبق مشاهدات من احتمالاً "انسانیت" چنین چیزی باید باشد... .  



 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
serendepiti سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

هوم... یه کم

آشنای غریب سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://gereh86.blogfa.com

سلام عزیز

قال الإمام علی " علیه السلام " : [ قُلُوبُ الرِّجَالِ وَحْشِیَّةٌ ، فَمَنْ تَأَلَّفَهَا أَقْبَلَتْ عَلَیْهِ ]
و درود خدا بر او، فرمود: دل‏هاى مردم گریزان است، به کسى روى آورند که خوشرویى کند.

فاطمه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام خجالت نمیکشی
اینهمه وبلاگ زدی تعارف کردی بیایم تو به تنت نمیبینی دوتا مطلب بنویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالت بکش
چه معنی میده نه گره نظر مینویسی نه اینجا مطلب به ه دردی میخوری تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبه حالا همش اولین نفریم که برا پستای گره کامنت میذارم. به خدا این بار اصلا خجالت کشیدم گفتم بذار بقیه بیان بعد من!

من از اولش بدرد نمی خوردم بقیه عمرمم همینطوریه.
تعارف کردنم از بی کسیمه، کسی رو ندارم که غیر شماها...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد