رویــش در مــــــــرداب

غریبی نکنید! بفرمایید تو. یه چایی بیسکوییت مهمون من...

رویــش در مــــــــرداب

غریبی نکنید! بفرمایید تو. یه چایی بیسکوییت مهمون من...

تصویر یک حدیث


می فرماید: النساء ریحانه ...


نظرات 9 + ارسال نظر
منیر جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

چقدر ناز!
راست میگه..
سلام راسی!
مبارکت باشه میناجان. قشنگه

قصه های من و خواهرم فنچ یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

ای فنچ! عین خودته مامان خانوم

قناری دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

گلا تیغ هم دارن. تیغ موکت بری!
کفشه ایرانیه یا چینی؟

بله ... تیغ برای گلها یک عامل دفاعیه
ایرانی، چینی، آمریکایی، انگلیسی، کانادایی، ژاپنی ... چه فرقی می کنه؟
ما اینیم دیگه!

مائده دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

به قناری:
تیغ داری از خودته عزیزم،چینی و ایرانی هم نداره همشون سر و ته یه کرباسن

قناری شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

به مائده: به نظر شما مردهای ایرانی و امریکایی که دین ایمونشون باهم فرق دارن !ولی شما می گین که فرقی ندارن و همه از یه کرباسن
و به مدیر وبلاگ: شما از این عامل دفاعی مثل جوجه تیغی استفاده میکنین

مائده یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

وای ننه غیرت! آقای ایرانی! آقای مسلمون! نمیری یه وقت آقا قناری!

قناری سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

اول اینکه من ننتون نیستم
دوم اینکه بایدمی نویشتید آقای قناری نه اقا قناری ماشاا... بزنم به تخته املاتون عالیه
و سوم اینکه پیشنهاد من برای شما اینکه برای رهایی از این امریکایی ها وچینی ها وکلا متفاوتا به حرف مدیر ومن گوش بدهید و با این روش جوجه تیغیه همزادپنداری کنین

آقای قناری می خوام توجهتون رو به دو تا نکته جلب کنم:

اول اینکه وجود خار در کنار گل یک عامل دفاعی است و ضمنا این همنشینی با خار، چیزی از لطافت گل کم نمی کنه.

دوم اینکه در مورد مثال جوجه تیغی که فکر میکنم میبنیم تقریبا حق با شماست. جوجه تیغی با خارهای منظم و ظریفش در مقابل دشمنانش که مارها و گرگها و کفتارها هستند از خودش مراقبت میکنه. ما هم با خارهامون در مقابل مردها از خودمون محافظت می کنیم. هر دو طرف این تشبیه درسته. من نقصی توش نمی بینم.

نکته سوم هم اضافه میکنم که درسته مردهای مسلمان و پیروان سایر دینها یا بی دین ها در دین باهم فرق دارن اما توجه کنید که در "مرد" بودن اشتراک دارند. و همه ی مردها سر و ته یه کرباسند ربطی هم به دین و اینا نداره.

قناری چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

درباره ی نکته اول تون :باهاتون هم عقیده هستم
ولی درباره ی نکته دوم : شما مردها را گرگ وکفتار می بینید! درست اشکالی هم نداره ولی حق برچسب زدن کفتار رو به همه ی مردا ندارید. ما همین طور که گل خرزره داریم گل رز هم داریم

این شد حرف حساب آقای قناری، من با این صحبتتانون کاملا موافقم. و از واقع بین بودنتون تشکر می کنم. از اینکه به وبلاگم سر میزنید خیلی خوشحال و ممنونم

serendepiti یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

اوووووه
گفتمان حمایت از زنان و مردان سر به راه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد